KJAPP OG SUNN SNACKS

Da var man ferdig på trening, og herres så deilig det føles! Var først på Unio Flow yoga som er en yogatime med litt mer fart  enn den vanlige yogaen. Etter det dro jeg på Elixia Power som er en styrketime med vekter. FOR en morsom time! Hadde aldri sett for meg at den timen kom til å bli så morsom. Desidert to faste timer jeg kommer til å dra på hver mandag 🙂 Det er så digg når trening er GØY! Dro på butikken for å handle inn litt mat, kjøpte inn til verdens beste kveldsmat! Alt du trenger er: >> Salmalaks
>> Avocado
>> Mager kremost
>> Syltet ingefær Bare skjær alt opp i biter og nyt! Kjempegodt 🙂 
Ehm, ja. Nå har jeg aldri påstått at jeg er flink til å legge maten fint på fatet. Dette så jo faktisk ganske ekkelt ut..

Nå skal jeg se kveldens episode av top model på tv3play før jeg legger meg. Svarer på første del fra spørsmålsrunden i morgen tidlig, da i skriftlig form. Kan lage videoblogg på del 2 for eksempel 🙂 Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg