KJAPP OG SUNN MIDDAG

Folk er helt gal etter taco ass! La ut et bilde på instagram i går og bare “gjett hva jeg skal ha til middag!”, og alle bare TACOOOO *hjerte-i-øynene-emoji*. Jeg kan egentlig ikke fatte den obsessionen (er det et ord?..) rundt taco, blir man ikke lei? Jeg var iallefall dritlei, helt til i går da jeg bestemte meg for å lage enchiladas. Det smakte nydelig der og da, men nå er jeg lei alt av tacoprodukter igjen. Men kjapt og sunt er det iallefall. Jeg brukte fullkornslefser, kyllingfilet, enchiladaskrydder, chilli og litt løk. Det ble kanskje litt i overkant for mye ost, så da var det kanskje ikke så sunt likevel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAMed hjemmelaget guacamole smaker det fantastisk 😀 I går moste jeg bare sammen avocado, litt salt og en dash med limesaft. Man kan alltids gjøre den mer avansert, men dette er iallefall grunningrediensene i en perfekt guacamole etter min mening. Kom gjerne med deres favorittoppskrifter til middag, finner alltid så mye inspirasjon av det!

Denne morgenen går veldig treigt her hjemme, påskeferien sitter fast enda og jeg fikk meg ikke opp av sengen før ni, og da hadde jeg slumret helt siden syv! Haha huff, så håpløst. Men klokken ni måtte jeg stå opp, for uansett hvor trøtt jeg er må jeg se Dr.Phil ♥♥♥♥ Jeg skal på min første PT-time på Sats etterpå, og jeg gleder meg ihjel til å komme skikkelig i gang. Hadde en ganske tøff benøkt med Kristoffer i går, så skal foreslå at vi kanskje kjører mest overkropp i dag 😉 Spørs om jeg får trumfet ønsket mitt igjennom..

p

Ble mye rar skravling her, håper alle har en fin onsdag! Har du noen spennende planer? 😀

7 kommentarer
    1. Åååh, det så helt sinnsykt godt ut. Tror jeg skal få prøvd meg på det senere i uken. Hjemmelaget guacamole er faktisk noe av det beste som finnes!! 🙂

    2. hvis du liker hvitløk, må du prøve å ha det også i guacamolen! *hjerter-i-øyene-emoji* Bruker som regel 1-2 hvitløksfedd på 1 stor avocado, noen ganger mer 🙂 Er bare å smake seg til det man liker. Så salt og limesaft som du allerede har 🙂 Nomnom!

    3. Å digg!! Elsker når du deler middags oppskrifter, fordi du deler oppskrifter som ser sikkelig godt ut, selvom det ikke er avansert, slik som de fleste andre bloggere! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg