KJÆRLIGHETSTIPS, FROKOSTTIPS OG HEMMELIGHETER

God morgen! Jeg holdt på å skrive “nå har jeg nettopp kysset kjæresten avgårde på jobb”, men så tok jeg meg selv i å synes det var sykt kleint. Så, nå sitter jeg å super på dagens kaffekopp som allerede har rukket å bli kald. Hver morgen spiser jeg frokost, og når jeg er ferdig heller jeg kaffe i koppen før jeg tar meg en snus. Egentlig bruker tiden det tar før snusen starter å renne og jeg må ta den ut, til kaffen har perfekt temperatur å være perfekt! Men ikke i dag. Jeg har tydeligvis en god snusdag.

Image and video hosting by TinyPic

♥♥♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

La meg fortelle dere om “the box of love”. På valentines hadde vi sjekket inn på hotell for helgen. Jeg hadde virkelig ikke planlagt noen gave til Christoffer, så jeg fikk superdårlig samvittighet da han ga meg sin gave, som var “the box of love”. Haha jeg ler av navnet, så sykt teit! Uansett. I boksen er det mange små lapper, der det står forskjellige aktiviteter vi kan gjøre sammen. Vi trekker én lapp hver mandag, og da må vi gjøre den tingen i løpet av samme uke. Forrige uke fikk “be på middag”, og da måtte vi be noen på middag. På lørdag kom derfor et vennepar av oss, og vi lagde mat. Superkoselig! Denne uken trakk vi “gå på date”, og på tirsdag var vi ute å spiste sammen. Det står mange forskjellige ting i boksen, alt fra “kjøp en flaske vin” som vi kan kose oss med til “gå på kino” osv. Et supert tips til alle par 😀

Image and video hosting by TinyPic

Disse blomstene fikk jeg av jentene på bursdagen min, sammen med et supervoksent kort der det sto bl.annet lev vel osv. Litt internt, hihi ♥

Image and video hosting by TinyPic

Sist men ikke minst, dagens frokost! Ble faktisk veldig overrasket over at guacamolen jeg lagde til middag i går holdt seg så bra i kjøleskapet over natten. Om man vil oppbevare avocado uten at den blir dårlig hjelper det enten å ha stenen, eller ta over litt limejuice. Siden jeg ikke hadde noen av delene var jeg sikker på at guacamolen kom til å være helt brun i dag tidlig, men heldigvis ikke 😀

Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal på en visning på et lokale i byen! I det lokalet kan det skje utrolig mye kule greier, om ting går vår vei. WÆÆ jeg hater å holde sånne ting hemmelig på bloggen, men jeg hater også å fortelle ting før det er helt sikkert. Vi får se hvordan det går etter møtet i dag, så krysser jeg fingrene for at jeg kan dele mer ASAP!

7 kommentarer
    1. Hei Julia!
      Jeg har et bra tips 🙂 Dersom du har en halv avocado og pakker den godt inn i plastfolie før du legger den i kjøleskapet så kan den faktisk holde i noen dager uten å bli brun!

    2. Er sammen med en som går på BI, og som har slått meg. Han går på samme skole som deg
      Jeg elsker han for høyt til å la det gå… Jeg bare ligger i sengen, tenker Og tenker hele tiden! Han er så kontrollerende og manipulerende. Men kjærlighet gjør man blind tydeligvis.

      1. Det er IKKE greit å ta i mot vold. Det aller beste du kan gjøre er å komme ut av det forholdet så fort som mulig! Du er enda ung og det finnes et hav av gutter der ute. Søk hjelp om det blir vanskelig å komme ut av, men dette må du ikke finne deg i!!

    3. Jeg vet. Er så sykt vanskelig når jeg elsker han så høyt. Nå er de i London på klassetur og det er så jævlig og ikke snakke med han. Han tar kontakt men bare av og til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg