KJÆRESTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Hei og god morgen! ♥ Har dere sovet godt? Jeg våknet opp for en time siden og var skikkelig urolig, fordi jeg drømte om at jeg skulle spille inn en matvblogg til youtubekanalen min der alt gikk galt. Haha 🙁

Uansett! I går svarte kjæresten på en rekke spørsmål om meg og forholdet vårt. Et supergøy innlegg der jeg stjal inspirasjon fra Andrea. Noen av spørsmålene er de samme som hennes, mens andre er egne. Vil også tipse om bloggen til Andrea som jeg nettopp har begynt å lese fast. Hun er superflink og skikkelig kreativ! Virker også som en fantastisk jente. En ny favoritt ♥ Nok babling fra meg, la oss hoppe til spørsmålene 😀

Hva var det første du tenkte da du så Julia?

Vi møttes på en åpningsfest her i Bergen. Jeg tenkte “wow, dette blir en interessant kveld! Den damen skal jeg komme i kontakt med.” Hun skilte seg ut fra mengden i den røde kjolen sin, og fikk oppmerksomheten min med en gang.

Hva skal til for å gjøre Julia fornøyd i forholdet og hverdagen?

Gi henne MASSE oppmerksomhet, helst allerede før hun har våknet. Gi henne mye kos, og allerede før hun har stått opp av sengen burde hun helst ha fått “dagens fine ord” som hun liker å kalle det.

Hun elsker å lage mat, så å foreslå at vi skal ha en datemiddag gir hun er brett smil om munnen. Å være kjærlig, oppmerksom (ikke jobbe for mye), og være forutsigbar.

Har du tenkt til å fri til Julia en gang i fremtiden?

Fra tid til annen tenker jeg på hvordan jeg skal gjøre det, og hvordan den mest perfekte måten er å fri til henne på. Så ja, det har jeg ♥

Hva er yndlingsfargen til Julia?

Rød. (Feil). Andre forsøk: blå. (riktig)

Hva tenker du rundt aldersforskjellen deres?

Til å begynne med så var det veldig spennende at aldersforskjellen var 19 år, og det var veldig merkbart at vi var i to forskjellige stadier av livet. Vi har klart å tilpasse oss hverandre på en bra måte, alt fra sosiale settinger, til min setting med barn og et etablert liv. Vi har funnet en veldig fin balanse mellom disse to verdene som jeg ser på som en styrke.

I starten var veldig spennede å få en “ung sexy babe” til kjæreste, og kompisene mine la ikke skjul på det. Hahah! I utgangspunktet er det kamerater som har gjort større poeng ut av aldersforskjellen enn oss, for min del har ikke alderforskjellgen gjort så mye utslag i dynamikken mellom oss og er mer “bare et tall”. Vi er begge sosiale, impulsive mens vi begge har de grunnleggende verdiene på plass. Så alder er virkelig bare et tall, som ikke nødvendigvis sier noe om forskjellene mellom oss.

Kan Julia være irriterende blid eller for snill?

Hun er veldig blid når hun er blid, og veldig sint når hun er sint. Så det er en glede, og en plage:)))

Hva synes du om stilen til Julia?

Hun har en veldig gøy og spennende stil der du aldri vet hva det neste blir. Hun er veldig stilsikker på alle variantene hun kjører. Alt fra klassisk stil som er veldig kontinental, til den casual hverdagsstilen. Den røde tråden er at den er feminint og sexy.

Hva kommer først i forholdet deres, bloggen eller deg?

Jeg kommer først, hahaha. Alt hun tenker på er kos, oppmerksomhet, kos (igjen) og enda mer oppmerksomhet 😉 Hahah!

Liker du henne best med eller uten sminke?

Hun er veldig fin med begge deler, jeg syns hun er veldig pen uten sminke. Hun har veldig fine ansiktstrekk  og er naturlig vakker.

Hvordan er Julia som kjæreste?

Først og fremst veldig gøy og det er aldri et kjedelig minutt. Det skjer alltid noe. Hun byr alltid på seg selv. Det finnes ikke nei i hennes vokabular (ved mindre jeg spør om å gå på fjellet, det hater hun). Det viktigste er den personlige delen der hun er lojal og støttende, som vier mye tid til forholdet. Hun investerer mye i relasjonen vår. Hun er en topp kjæreste ♥

Vet du hvor mange Julia har ligget med?

For min del har det ingen betydning. Men nei det vet jeg ikke, og det vet hun nok ikke selv heller 😉 (Her må jeg (Julia) skyte inn at det var ironisk ment og ikke fakta hahahha).

Ville du hatt ett år uten Julia så ha henne resten av livet, eller ha henne i ett år og så aldri igjen?

Helt opplagt ett år uten Julia, og resten av livet sammen. Nå er det vanskelig å forestille seg et liv uten henne. Det hadde blitt en fattig hverdag for både meg og barna.

Fortell oss en ting som Julia irriterer seg over!

Masse. At real housewives bare kommer ut én gang i uken. At jeg tisser på dolokket. Avtaler som ikke blir holdt. Tanken på å fly med Norwegian.

Hva er Julia sin beste og verste egenskap?

Verste: hun kan bli fort hissig uten noen spesiell god grunn

Beste: å se menneskelige verdier i andre personer, selv de hun ikke kjenner

Kan du fortelle oss noe som imponerer deg ved Julia?

Jeg blir veldig imponert over hvor flink hun er med barna og måten hun har håndtert de på. Jeg er imponert over hvor voksen hun egentlig er i forhold til alder, og hvor lett hun egentlig gjør livet. Hun gjør livet veldig enkelt uten bekymringer, og velger å leve ukomplisert måte.

Hva er Julia sitt motto?

Is it a good day to be alive?!

Hvordan er det å gå å handle mat med Julia?

Hun er veldig streng og bestemt, så det ender opp med at jeg går bort til godtehyllen mens hun freser rundt i butikken før vi møtes i kassen.

Hvordan er hun på morgenen?

Sort sett blid og klar for dagen. På en dårlig dag er hun ikke snakkenes til, og jeg må liste meg ut av sengen.

Hvordan er det å være kjæreste med en som jobber som blogger?

Jeg forstår fremdeles ikke hva jobben går ut på, og hva en blogger egentlig er. Men det er veldig annerledes fra min jobbhverdag som arkitekt. Jeg misunner henne enkelte ganger med tanke på hvor ukomplisert en krevende arbeidsdag kan være. Samtidig må hun levere mye av seg selv og alltid være tilgjengelig. Det er gøy å ta del av jobbhverdagen og det imponerer meg hvor mye gøy man får blitt med på.

 

9 kommentarer
    1. Gøy! Fin måte å bli litt bedre kjent med deg på! Og, I måten han svarer på, forstår jeg at dere har samme humor! That´s good! 😀 Klem! <3

    2. Spiser gryten fra din kjærestes mor akkurat nå! Den var sinnsykt god😍 Alle rettene du lager inneholder favorittingrediensene mine. Har du lest om Umami? Tror du elsker Umami-smak også, etter hva jeg ser du lager. Håper på flere matvideoer😊

      1. Sant den er god? 😀 Så mange deilige smaker <3 Ja, har lest litt om Umami! Ble faktisk introdusert for det av en kokk jeg møtte på cruise for et par år siden, haha. Absolutt noe jeg vil lære mer om 😀 Matvideoer kommer flere ganger i uken! Klem <3

    3. Hei! Jeg kommenterer aldri på blogger, men nå kunne jeg ikke la være. Har fulgt deg en god stund nå, og du har virkelig skapt en blogg som er interessant å følge. Dette innlegget var skikkelig flott, fint at du deler en annen side av livet ditt! Og selv om folk er dårlig på kommentarer til tider, er det ingen tvil om at du er verdt å følge <3 Ha en fin helg!

      1. Hei Mari! Åh, for en utrolig hyggelig kommentar. Nå ble jeg virkelig glad <3 <3 Skikkelig motiverende å lese! Stor klem til deg, og tusen takk for at du tok deg tiden til å kommentere. Ha en kjempefin helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg