KJÆRE GLENN

glennnnn

MIN BESTE VENN

Gratulerer så mye med 26 års dagen, min kjære venn, psykolog, bror og potensielle fremtidige ektemann. Vi ble kjent en skurrete kveld får mange, mange år siden. Jeg var bare 16 år. Likevel var det noe der. Ikke forelskelse, noe som kanskje er rart med tanke på din utstråling. Det var noe annet. En connection jeg ikke har følt med mange andre. Siden første kveld vi møttes har vi vært som erteris. Om jeg vil prate med noen, ringer jeg deg. Du forstår meg som regel alltid, men om du ikke gjør det støtter du meg likevel. Ingenting er tabu. Jeg kunne fortalt deg mine verste og innerste hemmeligheter, og det hadde aldri vært noen skam.
Ofte prater vi i telefonen hver eneste dag, i flere timer. Andre ganger kan det gå flere uker uten at vi har noen som helst kontakt. Det spiller egentlig ingen rolle, for det er alltid det samme. Du er den samme Glenn. Et menneske jeg kan stole på, le med og som hjelper meg å bli et bedre menneske. Jeg tror ikke du helt vet det selv. Hvor fantastisk du er. Jeg ser det, og jeg håper du klarer å innse det selv. Du er en av mine aller beste venner, og det kommer du alltid til å være. At jeg har et så fantastisk menneske i livet mitt er egentlig helt utrolig. Jeg vet du alltid kommer til å støtte meg, uansett hva det måtte være. Jeg håper du vet det er gjensidig. Jeg ville tatt en kule for deg, uansett hvor klisje det måtte høres ut. Selv om vi ikke kan være sammen på den store dagen, kjenner jeg oss såpass godt at jeg vet at feiringen blir tatt igjen.
Jeg håper du har en fantastisk bursdag, verdens beste Glenn. Det fortjener du.  Jeg er veldig, veldig glad i deg.

IMG_9756-2
IMG_3876-2
P5290135-2
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg