KARANTENEMAT

Hei babes! I morgen er dagen jeg skal ta tilbake livet mitt. I dag har det vært toast til frokost, film til lunsj, potetgull til middag og prokrastinering til kvelds. Jeg vet alt for godt hvor lett det kan være å skli ut i denne perioden, så hvorfor ikke prøve å snu hverdagen hjemme om til noe positivt? Jeg skal iallfall bruke tiden til å lage mye mat, så har jeg faktisk planer om å bake til helgen. Jeg er ingen fan av verken søtsaker eller gjærbakst, men hvorfor ikke utvide horisonten litt.

Om du har lyst å lage noe ekstra godt til middag en av dagene, så kan jeg igjen tipse om min nye YouTubekanal der jeg lager mine favorittretter ♥ Så langt har jeg lagt ut seks filmer med forskjellige oppskrifter, og det kommer 1-3 filmer i uken! Til helgen tenkte jeg å vise hvordan jeg steker den perfekte biffen med ALT det digge tilbehøret jeg bruker, høres det bra ut? 😀 Abonner gjerne på kanalen min før den tid, så får du varsel så fort jeg har postet. LINK HER!

I mellomtiden kan du jo kanskje få litt inspo fra andre retter jeg har laget så langt. Klikk deg på linken under bildet for å komme til oppskriftene.

SPAGETTI CARBONARA

HJEMMELAGET GNOCCHI OG PESTO

BLÅSKJELL I KREMET KOKOSMELK

PARMESANKJØTTBOLLER

SPANSK CHORIZO OG LINSEGRYTE

Ha en fin kveld så lenge, vi snakkes i morgen ♥

6 kommentarer
    1. Høres bra ut med biff! Kjempe fine videoer du har lagt! Jeg ser alle! 😀 Her hos meg er det det samme hver dag. Sofa chill, mat, gåtur ute, serier, mat, trening, mat, tv, o.s.v! 😉 Helt alene, men det går fint! Klem!

      1. Tusen takk, og så gøy at du følger med! 😀
        Haha, ja det er vel sånn dagene for de fleste av oss er nå for tiden.. Er jo egentlig ganske deilig <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg