KAOS FØR POP UP SHOP!

IMG_8565-2

Hei fra verdens mest rotete sofa! Siden i går kveld har jeg brukt omtrent hvert våkne øyeblikk til å sortere, finne frem og sette prislapper på plaggene som skal selges på pop up shopen vår i morgen. Denne gangen føler jeg meg litt crazy siden jeg selger en del ting som jeg faktisk bruker enda og som er favoritter – men jeg merker jeg trenger en ny start på alle måter. Derfor selger jeg omtrent alt jeg har igjen av klær i leiligheten, og det er ikke lite for å si det mildt.. Haha!

IMG_8567-2

Her er et lite utvalg av skoene jeg kommer til å selge. Nike-skoene er omtrent helt nye, og er kanskje bare testet én gang. Likevel selges de til bare mellom 200-500 kroner! Et skikkelig kupp for sko som er så god som ny 🙂

IMG_8577-2

Her er en liten liste over ting jeg kommer til å selge i morgen:
  • Omtrent 80% av alt jeg selger kommer til å ligge på 50-200kr. Her kan du finne alt fra bukser, kjoler, gensere – ja egentlig alt!
  • En del jakker og kåper fra bl.annet Samsøe Samsøe, Zara, Dry Lake og Minimum. De kommer til å ligge på 200-1000kr.
  • En haug med jeans fra bl.annet Tiger of Sweden, Cheap Monday, Dr.Denim osv.
  • En vintage Louis Vuitton Noé-veske + en større Céline bag. Og en Mulberry crossover-veske jeg kjøpte for noen år siden. Pluss en Marc Jacobs tote.
  • Woolrich-parkasen min som er ekstremt lite brukt! Kjøpte den for 6700kr forrige vinter, og selger den for 3800. Har kanskje brukt den ti ganger maks, og den er god som ny!
  • En haug med sneakers fra bl.annet Nike, Adidas, New Balance osv. 

Det kommer til å være en god del plagg på salget i morgen, med andre ord 🙂

IMG_8583-2

Håper på å se så mange som mulig i morgen på Scandic Ørnen fra klokken 12 ♥ Angående betaling så tar jeg både kontakter og vipps! Sjekk ut facebookeventet her.

17 kommentarer

Siste innlegg