KANSKJE JEG KOMMER I EKSTASE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicJakke – Frozt / BukseHER / SkoHER

God morgen! Her er et antrekk jeg helt glemte å vise dere fra innkjøpsturen i Oslo. Jakken lånte jeg av daglige leder Ingeborg, og herreguuud så fin den er. Må skaffe meg en slik til høsten!! Angående bilder av lokalet så kommer de senere i dag. Beklager så mye at jeg ikke fikk lagt de ut i går, men kvelden ble brukt til å spille kort å spise kvelds med noen venner. Utrolig hyggelig ♥ Akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbordet å slurper i meg litt kaffe, og burde egentlig stått på badet for lenge siden. Om en liten time venter et nytt møte i forhold til butikken, og om det går vår vei så blir jeg helt i ekstase. Dette er så spennende!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg