KANINJULIA

God kveld daaaaaaaa dere! Etter en liten time (fem timer) på øyet etter vi kom fra til hotellet var vi klar til å ta fatt på Oxford street og shoppingen. Hotellet vårt ligger nemlig helt øverst i gaten, så da var det ingen spørsmål om hva vi skulle gjøre i dag. Jeg har allerede shoppet sykt mye, men har ikke sett igjennom en tiendedel av butikkene engang! I morgen får vi vel tid til det tenker jeg 🙂 Selvom jeg er sykt sliten nå så er jeg lys våken, noe som egentlig er veldig irriterende.. Hater å ikke være trøtt på kvelden! Ligger her å ruller rundt i min fantastiske nye onepiece fra Primark, den er så søt! Føler meg som en liten kanin her jeg ligger. Har handlet sykt mye annet også, viser dere i morgen tidlig 😀

Hva gjør dere i kveld?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg