KAN VI IKKE BARE NAVE LITT?

P1027606-2

Oida, skulle kanskje vasket over dataskjermen min før jeg knipset bilde. Kanskje neste gang!
Mandag og back to business. Jeg merket fort dette kom til å bli en seig dag da jeg begynte å surfe etter reise til Dubai allerede i 11-tiden. To do listen ble plutselig mindre og mindre viktig, mens å planlegge alle reisene mine i 2017 kom øverst på prioriteringslisten min. Èn Nocco ble konsumert før frokost. Det funket sånn halvveis, men ikke nok. Jeg gikk på butikken for å kjøpe en ny allerede klokken tolv. Dumt jeg ikke liker kaffe..
I ett-tiden hadde jeg gjort én av ti ting. Jeg gikk ut i butikken for å spørre Ingeborg om vi bare skulle legge ned hele J&J. Kanskje vi bare skulle Nave litt i stedet. Ligge på sofaen noen år å bli verdensmestere i serietitting. Tanken fristet mer enn jeg liker å innrømme.

P1027614-2

BOOTS HER · BUKSE HER · KLOKKE HER

Noen dager er jeg en skikkelig mandagsperson, klar til å gripe den nye uken. Mens andre, sånn som i dag, er jeg et ubrukelig menneske som ikke finner mening med verken livet eller egen eksistens. Hvorfor gidder man liksom.
Men, så er jo jeg optimist og løsningsorientert av natur. Å sippe er virkelig ikke min greie. Hver gang jeg prøver å tenke negativt, startet hjernen min umiddelbart en prosess som gjør alt bedre. Jævla hjerne, kan jeg ikke bare få være sur én dag!! Akkurat nå foregår dette i toppen min: “Men tenk så heldig du er Julia! Du har verdens beste jobb, er din egen sjef og fantastiske mennesker rundt deg!” Lol….

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg