KAN MAN DØ AV KJEDSOMHET?

Heiii fra toget, av alle ting! Ble en spontantur til Oslo, og når en flybillett plutselig koster nærmere 4000,- ble toget det beste alternativet. Man kan si mye om tog. Det er miljøvennlig, går forhåndsvis kjapt i forhold til avstanden og er enkelt. Men, fy søren så kjedelig. Tog er ingenting for meg. Det blir alt for ensformig å sitte stille i nærmere åtte timer. Ingen å prate med, ingen wifi, ingen 4G til å ser på serier, alt for lite action. Finner det ikke avslappende i det hele tatt.

I kveld skal jeg på United Influencers sin julefest, og jeg må dra direkte fra Oslo S for å få med meg moroa. Derfor blir det fullt sminkeparty her på fireseteren min etterpå, og jeg krysser fingrene for at jeg får sitte alene hele veien til Oslo. Har også med meg antrekket lett tilgjengelig i vesken. Akkurat nå sitter jeg sminkefri i treningstights, så det blir litt av en kontrast kan man si. Det eneste som er “on fleek” er håret som jeg fikset før jeg dro fra Bergen.

Dette ble mye meningsløs babling merker jeg. Nå prøver jeg iherdig å laste ned et par episoder av frustrerte fruer på iPhonen slik at jeg slipper å dø av kjedsomhet før jeg ankommer Oslo. Vi snakkes!

2 kommentarer
    1. Hoppas du inte tycker jag är tjatig, men ser fram emot MASSA fina bilder från eventet du ska på.

    2. Hei det er jo veldig koselig med tog når du kan se det vakre landskapet vi har i Norge. Også kan det jo bli tid til å lese en god bok eller lese fag📚🍁🍂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg