KAN DU SE FOR DEG MEG MED DENNE?

Hei og god fredagskveld ♥ Akkurat nå skulle jeg egentlig vært på Youngstorget i Oslo på tidenes oktoberfest, men i stedet er jeg i leiligheten min i Bergen å spiser smågodt. Så jævlig irriterende, for denne festen hadde jeg gledet meg til lenge.. Det er rett og slett for mye å gjøre at jeg ikke kunne reise over denne helgen.

Da jeg skrev mitt forrige innlegg om at jeg skulle reise spurte noen meg om hvorfor det var oktoberfest i september. Opprinnelig startet oktoberfest i München i oktober, men de flyttet det frem noen uker for å få bedre høstvær på festen! Klima i Norge blir jo bare kaldere fremover også, så da er det jo perfekt å ta seg en skikkelig fest før vinteren kommer for fullt. I år er oktoberfesten på Youngstorget samtidig som i München, så sykt gøy! Ååååå jeg vil til Oslo å bli med 🙁

Her er oktoberfestkostymet mitt som jeg egentlig skulle bruke i helgen. Haha, kan du se for deg meg i noe sånt? Jeg er egentlig ikke så fan av å kle meg ut, men dette kostymet syns jeg faktisk var litt sexy. Det liker jeg jo, hehe 😉 Du finner det her.

Foruten om i kveld så er det jo hele morgen med oktoberfest også. Kanskje jeg skal vurdere å ta en snarvisitt til Oslo, kun for å bli med. Jeg skal sove på saken! Du finner arrangementet og mer info på facebook her, om du skulle ønske å ta turen selv ♥

4 kommentarer
    1. Du burde dra på oktoberfest i Stryn neste år 😀 Vi hadde forrige helg. Største oktoberfesten i Norge (uten at det blir for crazy ass big), og i år hadde de 10-årsjubileum. Verdt turen til vakre Stryn 😀

    2. Åå jeg har akkurat innsett at jeg må ha lignende kostyme asap. Hvor lang leveringstid var det på denne?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg