KAN DERE HJELPE?

Hei, i need your help! Jeg sliter med et veldig rart dilemma for tiden. Et bloggdilemma faktisk. Har massevis med motivasjon, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal bruke den på. Kommer ikke på noen tema å skrive om, og føler bildene mine er skikkelig kjedelig og ensformig for tiden. Det er utrolig dritt når man er så motivert, men så blokker liksom hjernen litt. Når man skriver hver eneste dag regner jeg med det bare er normalt å bli litt tom i hode til tider, men det irriterer meg noe forferdelig. Derfor trenger jeg deres hjelp, søte snille lesere. HVA vil dere lese mer om? Hvilke bilder vil dere ha mer av? Videoblogg, forskjellige temaer? Hva som helst! Jeg kommer til å notere meg alt dere skriver, og setter sinnsykt pris på alle tips 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her sitter jeg å poser med liljene mine. Ingen blogger uten blomster i hus?

Nå skal jeg på skolen før jeg skal på gruppetime på Sats!

69 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg synes det er spennende å lese matoppskrifter, tips til mellommåtlider og hvordan man skal klare å holde seg unna godteri i hverdagene. Ellers er det alltids gøy med tips til ulike ting 🙂

    2. Forslag til blogginnlegg :
      -50 spørsmål
      -den første gangen…
      -innkjøp
      -kjøleskapet ditt
      -matdag i bilder
      -reiseguide

    3. Time for time innleg er morsomt og første gang innleg sånn som Marthe Borge har gjort:)) ellers er det alltid gøy med sminkevidoer

    4. Jeg skal begynne på BI til høsten og gleder meg veldig. Derfor kunne jeg tenkt meg et innlegg om f.eks. timeplanen din, fag (hvilke er lette og hvilke er vanskelige), studentmiljøet osv. 😀

    5. Trening og kosthold! spesielt hvordan man kan spise sunt som student. Er selv student på BI i oslo, og merker at jeg sliter med å finne gode, sunne alternativer til lunsj og mellommåltider! og så er det jo alltid fint å lese om andres treningsrutiner, og øvelser, så man kan variere sin egen trening og få motivasjon 🙂 kanskje komme med tips til treningsmusikk? 😀

    6. Matoppskrifter, ja! Prøvde woken med kokosmelk igår, og det var såå godt. Syntes også det er interessant med antrekk/innkjøp, videoblogger i ny og ne med for eksempel ukens eller månedens spørsmål. “Den første gangen” som Marthe Borge har gjort. Time-for-time, fremtidsplaner, tanker, bilder av interiør i leiligheten for eksempel.

    7. Jeg elsker å lese om trening og sunne tips innen matlagingen og snacks. Eller hva du spiser gjennom dagen! Ha en superflott dag videre 🙂

    8. Liker å lese når du skriver om trening/kosthold, personlige-julia – litt sann bak fasaden, feks med snapchat og lignende, og videoblogger. Ser noen har skrevet time-for-time-dag – så kanskje kombinere videoblogg og time-for-time med “en dag i julias liv” i video? 😀 Eller tips til hvordan du og kjæresten klarer å holde romantikken i livet? Tips til hverdagsromantikk? 😀

    9. Er alltid gøy å lese om kleine/triste/morsomme opplevelser, så du kan jo hente inspo fra “mitt første møte med…”! Og jeg personlig elsker å lese om nyttige life hacks, dine meninger om alt fra serier til billigsminke, år for år innlegg med bilder av hvordan du så ut og hvordan du var frem til hvordan du er idag – slike ting 🙂

    10. Feks videoblogger (mat video, sminkevideo, ukens spørsmål, prate om forskjellige temaer), steg for steg innlegg i løpet av en dag, sunne matoppskrifter, hvordan du fikk motivasjon til å trene, ønskeliste, ting som irriterer deg, ting du blir glad av, ett innlegg om reisene dine, ett innlegg om reisemål, hvilke butikker (nettbutikker) du liker og hvorfor, et lignendene innlegg som sophie elise og marthe borge skrev (første gang de kjøpte alkohol, første gang de prøvde dop, første gang de tok tatovering osv), poste et bilde av deg fra hver av årene oppover hvor du har hatt blogg, feks 2010 – 2011 – 2012 – 2013 – 2014 – 2015 i samme innlegg (gøy å se hvordan man har forandret seg), gode spisesteder i bergen, utelivet i bergen.

      håper du fikk noen tips utav dette 🙂

    11. Jeg har lyst til å lese om hvordan du fant ut av hvilken klesstil som passet deg og hva slags stil du føler at du har nå. Hvordan du finner frem antrekk og om du liker det enkelt og billig eller om du nesten bare har dyre klær.

    12. Hei! Jeg skulle ønsket meg mer treningsinnlegg (gjerne med dine favorittøvelser), innkjøps-innlegg/video, time-for-time-innlegg. Motivasjon/tips mtp på skole.

      Ellers så må jeg si meg enig med Maria gøy med tips og råd til ulike ting!

      Tipp topp tommel opp for en flott blogg! Ønsker deg en fortsatt fin dag! 🙂

    13. Mat oppskrifter og trening. Ikke bare et måltid, men kanskje en hel dag? Frokost lunsj middag kvelds mellom måltider osv.
      Studieteknikker.
      Interiør.

    14. “dress like me” som annais, “min første”, sminke video, ting du ikke kan leve uten, dine favoritt plagg

    15. Innkjøp og reisetips 🙂 Kanskje fortelle litt om byen din Bergen? Hva den har å by på feks, og hva som er dine favoritter 🙂

    16. Typ “50 spørsmål”, 10 ting dere ikke viste om meg, min aller første (fylla, sommerflørt, nær døden opplevelse osv), outfits, DIY prosjekter!!, tips og triks i hverdagen (alt i fra organisering, til hvordan å få blomstene til å overleve), flauser, time-for-time videoblogg, få en venninne med på en gøy videoblogg.. osv 🙂

    17. Elsker når du skriver ” dress like me” også time for time innlegg. Kanskje hva du spiser i løpet av en dag også?
      Hva med innlegg om tips for studieteknikk?

    18. – Dine beste reiser rangert. Feks Paris, Spania, London osv.
      Shopping, mat, opplevelser på de ulike plassene 🙂

      – Oppskrifter både på frokost og middag

      – Dine beste innkjøp (Klær, veske, smykke, sko osv)

      – 50 spørsmål

      – 10 beste minner (Kan vere hva som helst)

    19. Nå husker jeg ikke alt du har skrevet om før, men jeg personlig syns det er gøy å lese sånn type “50 spørsmål” osv. Likte f.eks. veldig godt det innlegget Lene Orvik hadde der kjæresten + veninner skrev om henne som person 🙂

    20. Jeg vet hva jeg vil se! Ønsker å se flere bilder av leiligheten din 🙂 Og deg, litt mer i hverdagen. Alt trenger ikke være helt plettfritt hele tiden. Ta med deg kamera en tur på BI kanskje. Har veldig lyst til å se hvordan det ser ut der. Også leser jeg bloggen din fordi du bor i fantastiske Bergen. Kan du ikke ta litt mere bilder av byen, og nabolaget ditt? 🙂

    21. Kunne du skrevet et innlegg om Bergen? Jeg skal flytte til Bergen til høsten, men aner ikke hvor jeg bør bo. Gjerne skriv tips til restauranter, butikker osv. I Bergen også 🙂

    22. Jeg elsker slike spørsmål innlegg (50 spørsmål, ukens spørsmål, spørsmålsrunde), time for time innlegg, forskjellige videoer, tips, treningstips, sunne oppskrifter, “ting dere ikke visste om meg”, “min første gang”, “innlegg fra dine nærmeste (familie/venner).

    23. Elsker å se på antrekkene du setter sammen, så flere inlegg med antrekk hadde vært fint! Du har så mye fine klær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg