KAMUFLERT MANDAG

   

CAMOJAKKE – WHYRED / CROPPED HOODIE – CHEAP MONDAY HER / BUKSE – FILIPPA K HER / BOOTS – NLY HER

Mandagskveld i sengen, og klokken er ikke ni enda. Om jeg ikke har noen spesielle planer kan jeg faktisk gå å legge meg så tidlig for å heller stå opp en time før dagen etter. Jeg er uten tvil et a-menneske som trives best på morgenen, det er da jeg er mest effektiv. Jeg vurderte å ta meg en kveldstur med Zara, men jeg er skikkelig sliten så litt serier på sengekanten fristet faktisk mer. For en lang, men sykt digg mandag.

Her har dere dagens antrekk som jeg slang på meg i søvne i dag tidlig. Verdens deiligste bukser som du får skikkelig fin rumpe i. Dumt man ikke ser det på bildene, haha! Har faktisk fått flere komplementer når jeg har brukt den tidligere. Favorittbuksen, uten tvil. Ellers har jeg ikke følt meg særlig fresh i dag, med fett hår, sminken på halv tolv og halvveis i joggisen. Jeg orker egentlig ikke å bry meg, og digg er det. Man er mer enn bare utseendet 🙂

4 kommentarer
      1. Akkurat nå venter jeg på ny episode av prison break og paradise 8) hahah! Så det blir gossip girl enn så lenge, selv om jeg har sett det hundre ganger før:)

    1. Da jeg så snappen din i dagtidlig med hette på, trodde jeg først at du hadde farget håret svart, haha! Men jeg synes du var kul jeg, og ikke ufresh slik du sier 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg