KALORIER SPILLER INGEN ROLLE

Halloooo søndag! Må ærlig innrømme at det like så greit kunne vært onsdag, for her drikker vi drinker på stranden og koser oss uansett hvilken dag det er. Slik er det vel å være på ferie? Jeg merker at det faktisk skal bli litt digg å komme hjem til sunn mat, for nå har det blitt alt for mye alkohol og mengder med mat for en stund. Tror nok aldri jeg har følt meg så oppblåst og ekkel noen gang, haha! Men herlighet, er man på ferie skal man kose seg, og det spiller virkelig ingen rolle om lunsjen har 200 kalorier eller 600. For en uke går det helt fint mener nå jeg 🙂 Nå savner jeg faktisk litt speltlompene og knekkebrødene hjemme, og det er jo kanskje litt sykt å si? Sånn er det vel å være tidenes rutinemenneske.

IMG_4595-2

IMG_4586-2IMG_4623-2

IMG_4611-2

IMG_4619-2

Disse bildene tok jeg faktisk ikke i dag, men for et par uker siden da jeg og Invild koste oss på Amadores Beach Club. Der er det så digg å være, anbefales virkelig å ta en dag dit om du skal på ferie i området!

2 kommentarer
    1. Hei Julia!

      Siden jeg ikke kjenner noen som bor i Bergen, tenkte jeg at jeg kunne spørre deg;
      Jeg skal studere på NHH til høsten, men vil gjerne bo nært sentrum. Hvor ville du anbefaleå bo? 🙂

      1. Hei! 🙂 Så moro! Om du skal gå på NHH vil jeg anbefale å enten bo midt i sentrum og ta buss til skolen, eller bo i sandviken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg