KALL MEG HVA DU VIL

Man kan si mye rart om mennesker som drar på festival og oppførselen deres. Personlig er jeg en av den verste sorten. Du vet, den som synger høyest, hopper og skriker av glede fordi jeg elsker sangene som blir spilt. Noen vil si det er harry, andre syns det er greit. Er man på festival så er man faen meg på festival. Beklager at jeg ikke står trykt inn i et hjørne som en gråmus og nipper på ølen min i fred og ro. Da kan man like så greit holde seg hjemme med spotifylisten sin. Som jeg sa tidligere i dag, for en fest. Alle er glade, og alle oppfører seg like gale. Gleder meg allerede til neste år! Fikk skikkelig mersmak, så nå snuser jeg på tanken om å dra på Palmesus. Vi får se hva jeg gjør! 😀 Men hallo, det er jo utsolgt for billetter? Om noen vet hvor jeg kan få tak i pass så rop ut! I dag har vi kost oss i solen som endelig kom frem bak skyene. Vi har spist junkfood, mimret om helgen og kost oss masse. Forresten!

P5310012-2DSC_3978-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAP5310025-2P5310026-2DSC_3966-2

16 kommentarer

Siste innlegg