JUST ORDERED

Hei! Jeg er enda i sukkersjokk etter i går. Var sammen med jentene, og vi skulle være flinke å lage sunn lasagne med cottage cheese og squash. Den var kjempegod, men sunnheten varte ikke lengre enn til senkveld startet, da jeg omtrent angrep godteposen og spise meg inn i koma. Kan ikke huske sist jeg spiste smågodt, så det var utrolig digg! Nå skal jeg inn på badet, føne håret og starte denne lørdagen. Skal bl.annet møte Cathrine, handle inn og i bursdagfest ikveld. Moro lørdag!

Handlet inn en nellypakke for noen dager siden, her har dere kjøpene. Om dere bruker koden NLYNEW20 får dere forresten 20% avslag på alle nellymerkene, oversikten finner du her. (Annonselenker)

1690860-10-1422704624208

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg