JUST ORDERED

ANNONSE – Affiliate til nelly

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER

6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER

11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER

16. HER / 17. HER / 18. HER / 19. HER / 20. HER

Heiiii ♥ Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg shoppet noe som helst, og nå fikk jeg en brå craving etter å starte på høstgarderoben. Det er ikke lov til å klage, men…. Nå vil jeg ha høst. Mest fordi jeg syns det er mye mer spennende å kle seg da. ÅH, stilen min skal være on fleek for å si det sånn 8) Nå bestilte jeg egentlig alt mulig, fra sko, klær og ikke minst litt sminke. Nå har plutselig alt av sminken min tatt farvel, samt parfymen min. Jeg elsker den hvite fra Zadig & Voltaire! Flere av venninnene mine bruker den, så da har man egentlig ikke “lov” til å herme – så jeg får være forsiktig å bruke den kun når jeg er i Bergen eller på reise 😉 Hahah!

Nå har regnet kommet for fullt til Bergen, så vi skal faktisk ta med barna ned å bade i regnet. Kan ikke huske sist jeg gjorde det. Må vel ha vært på en eller annen familietur til Danmark da jeg var barn selv. Det bringer nok tilbake mange gode minner! Håper alle har hatt en fin tirsdag, så snakkes vi i morgen ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg