JUST ORDERED

Ehm, wopsi! Nå er det ikke lenge til jeg reiser avgårde på fashion week i København, innkjøp i Oslo og ferie i Dubai. Alle disse destinasjonene har jo veldig bra shopping, så jeg burde vel egentlig spart pengene til da. Likevel må jeg jo ha på meg klær mens jeg shopper? En liten unnskyldning som rettferdiggjør dagens fangst hos Nelly, haha! Under ser dere hva jeg har klikket hjem, en god blanding av nyheter og klær som er på salg 😀 Apropos salg, siden de har FINAL SALE nå, så har jeg en god nyhet å dele nederst i innlegget!

1

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

(Om du ikke får åpnet linkene på mobil, hold inne linken og velg “åpne i ny fane”)

 

2

10. HER / 11. Overdel HER Underdel HER / 12. HER / 13. Overdel HER Underdel HER / 14. HER / 15. Overdel HER Underdel HER / 16. HER / 17. HER / 18. Overdel HER Underdel HER

(Om du ikke får åpnet linkene på mobil, hold inne linken og velg “åpne i ny fane”)

3

19. HER / 20. HER / 21. HER / 22. HER / 23. HER / 24. HER / 25. HER / 26. HER

(Om du ikke får åpnet linkene på mobil, hold inne linken og velg “åpne i ny fane”)

I DAG HAR NELLY -20% EKSTRA AVSLAG PÅ SALGET HER! BRUK KODEN NELLY20 I KASSEN

Nå skal jeg straks dra hjem for kvelden, og ha en skikkelig pampering-fredag med meg selv. Jeg skal sette på litt digg musikk, lage litt middag, skrubbe kroppen godt i dusjen og ta solarium. Ah, det kommer til å bli så deilig! Det har vært en veldig travel uke, så litt me time er absolutt på plass. Siden jeg skal jobbe i butikken Janne & Julia i hele morgen også blir det deilig å lade batteriene skikkelig.
Vi snakkes mer i morgen, god helg ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg