JUST ORDERED – 36 NYE PLAGG TIL GARDEROBEN

Hey babes! I går kveld gikk jeg litt bananas på Nelly.. I mitt forsvar er det lenge siden (iallfall til meg å være) jeg shoppet. Jeg er ikke så glad i “impulskjøp” og shopper veldig sjeldent bare én ting av gangen. Da setter jeg meg heller ned å går igjennom hva jeg vil ha og “”””trenger””””, og kjører på med en stor bestilling. Under ser dere hva som er på vei til meg i posten! Pluss en rabattkode 😀

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER / 17. HER / 18. HER

19. HER / 20. HER / 21. HER / 22. HER / 23. HER / 24. HER / 25. HER / 26. HER / 27. HER

28. HER / 29. HER / 30. HER / 31. HER / 32. HER / 33. HER / 34. HER / 35. HER / 36. HER

Nå får du også -20% avslag på festkjoler! Også mange av de jeg shoppet. De finner du HER ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg