JUST ORDERED

2

HER / HER / HER

Man får vel aldri nok partyantrekk i disse tider? Haha! Jeg er så sykt spent på settet i midten. Tenk så fint til et par høye heler og slick-back-hair ♥

3

HER / HER / HER

Av en eller annen grunn har jeg blitt hekte på oversized hettegensere og bombere i det siste. Det er så kult! Den svarte skinnbuksen har jeg fra før, men jeg klarte å glemme den igjen i Stockholm lol, så jeg måtte nesten bestille en ny. Favorittbuksen!
1

HER / HER / HER

Disse to genserne ser så utrolig deilige ut! Ser for meg å bruke begge til et par skinnbukser og boots – et skikkelig Julia-antrekk 😉 Jeg elsker også jumpsuits og militær for tiden, så den var et must have!

4

HER / HER / HER / HER

Enda mer sweats, og et enkelt belte jeg kan bruke til alt 🙂 Jeg har seriøst ingen belter, og har av en eller annen grunn blitt helt beltegal for tiden. Noen som vet om butikker med kule belter? 😀

Denne uken har Nelly Black Week, og akkurat nå får du -30% avslag på ALT fra NLY ONE, det er jo der alle de lekre partykjolene er fra! Du finner kampanjen HER ♥

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 Vurderer å bestille meg den sorte skinnbuksen fra Dr. Denim, men jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg burde ta. Bruker du samme størrelse som med en vanlig Dr. Denim-bukse eller må du opp en størrelse? 🙂

      1. Hei! 🙂 Den er stretchy som vanlige dr.denimbukser, så ta den størrelsen du ellers bruker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg