JUST ORDERED + 20% PÅ HELE NELLY

REKLAME – affiliatelinker

WOOP WOOP! Nelly.com har -20% på HELE nettbutikken deres i dag 😀 Jeg tok meg en saftig shoppingrunde, og kjøpte ting jeg persoooonlig mener jeg trenger i garderoben. Selv om jeg strengt tatt ikke trenger noe som helst. Jeg har bare lyst på. Her er min siste bestilling, som jeg gleder meg ihjeeel til å få hentemelding på!

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Første del av bestillingen min var endel treningsklær + undertøy! Undertøysskuffen min spesielt er ikke noe å skryte av om dagen, og jeg kan ikke huske sist jeg bestilte noe skikkelig… sexy(?). Dessuten har jeg hørt man blir mer motivert til å trene av freshe treningsklær, derfor følte jeg det var et must da motivasjonen min er på bunn om dagen. Hahah!

10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER / 17. HER / 18. HER

Jeg har en syk greie for skinn om våren (eller soon to be våren). Er ikke det egentlig en høstgreie?? Skinnjakker er en stoooor svakhet for meg, så det ble med hele tre (!!) stk på denne runden. Likevel er alle så forskjellige, at det er greit? Haha! Settet fra Ellesse har jeg planlagt å reise med (og ta bilder i) på min neste langtur (som jeg avslører snart)(sykt mange parentes i dette innlegget) og sååå syns jeg det kan være så fint å kombinere min skinn-obsession med et fint sjal som det nederst til venstre!

19. HER / 20. HER / 21. HER / 22. HER / 23. HER / 24. HER / 25. HER / 26. HER / 27. HER

Litt hverdagsklær, litt partyklær, og et nytt sjal jeg tenker å ha til skinnjakkene mine (hehe)! Silkeskjorten bestilte i både nude og svart. Helt perfekt over en skinnbukse eller jeans på dager man “ikke har noe å ha på seg”.

28. HER / 29. HER / 30. HER / 31. HER / 32. HER / 33. HER

Vesker, skinnbukse, dressbukse, nye hvite sneakers og min første passholder! Fikk høre her en dag at jeg var en “jet seter”, noe jeg naturligvis tok som et komplement fordi jeg syns det hørtes kult ut så jeg bestilte en passholder. Men, det er egentlig ikke å være “jet seter” å fly frem og tilbake Oslo-Bergen, og en sjelden tur utenlands. Men men, jeg tar de komplementene jeg får!

FÅ -20% PÅ HELE NELLY.COM HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg