JUST ORDERED

Hei fra senga! I dag har jeg både fått liggesår, hodepine og krampe i stortåa. Å ligge i senga hele dagen etter en fuktig kveld på byen går liksom helt fint, mens nå som jeg faktisk er ekte syk så er det bare helt grusomt. Heldigvis er formen bedre enn i dag tidlig, så jeg satser på å være ved mine fulle fem i morgen. For et liv, haha!

I mellom jobbingen tok jeg meg en snartur innom Nelly. Eller, nå lyver jeg. En stor handlekurv og halvannen time er vel egentlig sannheten. Jeg fant plutselig ut at jeg mangler endel sommerklær, og at omtrent alt jeg eier er svart. Bra for vinterhalvåret, ikke fullt så bra i månedene som kommer. Sett at været blir superfint, selvfølgelig. Under finner dere bestillingen som forhåpentligvis lander i postkassen min om et par dager!

Image and video hosting by TinyPicMørk denimskjorte / Jumpsuit / Marble earrings / Marble armbånd / Beige kjole / Hvit kjole / Hvit todelt kjole / Peach todelt kjole / Nude veske / Svart belte / Brunt belte / Frynseveske / Frynsesandaler / Denimskjørt / Blondejumpsuit / Blå-hvit jumpsuit / Babyblå off shoulder kjole / Nude off shoulder kjole

Herregud så mye fint!! Mine største favoritter er nok den rustfargede hele jumpsuiten, pluss de to søte off shoulder kjolene nede til høyre. Marble øredobbene er jo også supersøte. Wææ som jeg gleder meg til å få denne pakken. Materialistisk lykke på sitt beste! Noe du også likte, kanskje? 😀

1 kommentar
    1. Enig, er veldig mye fint her! En lekker jumpsuit, og ikke minst den babyblå off shoulder kjolen er nå satt opp på,listen min!
      Håper du er blitt litt bedre!
      Linn x

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg