JUST DID SOME SHOPPING..

Reklame – Affiliatelinker Nelly.com

Plutselig fikk jeg sånn syyykt cravings for litt mer…spesielle (?) sommerklær. Jeg har jo nok av basic hvite t-skjorter, shorts osv. Men liksom ingenting spesielt av farger, mønster, eller ting som skikker seg ut. Tro det eller ei, men det er faktisk lenge siden jeg har shoppet på Nelly. Derfor tok jeg meg en liten runde nå, og HERREGUUUD de siste nyhetene er til å dø av. Fantastiske prints, farger og egentlig bare perfekte sommerklær. Ble ikke den største shoppingrunden denne gang, men litt fikk jeg likevel klikket meg hjem. Under ser du hva jeg bestilte ♥

TOPP HER / BUKSE HER / KJOLE HER / SINGLET HER

KJOLE HER / BLUSE HER / BUKSE HER / BODYCON HER

Kan vi pleeeeease snakke om dette blomster-settet? Herregud så fint!!! Pluss hvor digg kjolen til venstre er, perfekt å bare slenge over seg på varme sommerdager.

BUKSE HER / JUMPSUIT HER / JUMPSUIT HER / BUKSE HER

Disse jumpsuitene her… OMG så fine, måtte ha begge to 8) Den hvite buksen har jeg egentlig fra før, men jeg sølte tidenes rødvinsflekk på den, og vasket den ikke før to uker senere – sååå den var ikke til å redde 🙁 Men elsker den, derfor måtte jeg ha en ny!

PS! De har fremdeles mye sommerklær på opptil -50%. Hele utvalget finner du HER ♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg