JULIA USENSURERT

Lørdagskveld rundt midnatt hadde jeg en heftig diskusjon med min kjære Glenn, vi snakket om blogging og om ideene vi hadde. En av disse var å omdøpe “ukens hurtigskriving” til Julia usensuert. Konseptet er det samme, det blir et innlegg der jeg skriver rett fra levra og bryr meg ikke om banning, kommafeil og slike bagateller. I dag tenkte jeg å prate litt om prioritering. Om man ikke bor under en stein så har man fått med seg alt styret rundt Caroline og Lars Kristian den siste tiden. Det man kanskje ikke har fått med seg er rasismen, terroren og oppstyret rundt om i verden. Media hauser opp førstnevnte sak som om det var the biggest news in the world, og dessverre er det nok det for mange. Mange bryr seg mer om sladder, og spesielt da bloggfasaden til en av de mest prikkfrie bloggerne holder på å rakne. Min facebook news feed er iallefall stappfull av hatmeldinger til familien Eriksen og man skulle trodd vi var på randen til tredje verdenskrig. Jeg mener, get the fuck over it! Hvem bryr seg egentlig? Ja de har gjort mye dumt, men gå igjennom ditt livsløp så er du sikkert ikke så forbanna høy på pæra likevel. Personlig er jeg ingen som ser på nyhetene eller blar igjennom VG hver dag. Min største guilty pleasure er kjendis.no og jeg blir sjokkert om Kim Kardashian har farget håret. Jeg tilhører dessverre den dumme, overfladiske og likegyldige generasjonen som har hatt det alt for godt her i livet, der jeg ser på TLC som min eneste nyhetskanal. At det er terror i verden er ikke akkurat shocking news da jeg føler det skjer noe dritt hele jævla tiden. Bare at jeg skriver dette viser hvor ignorant jeg er, og det er utrolig synd. Og dessverre er alt for mange på min alder akkurat som meg.  Mitt mål for 2015 er absolutt å sette meg mer inn i situasjonene rundt om i verden, og ikke bruke opp hjernekapasiteten min på om Kylie Jenner har tatt restylane eller ikke. 

Nå er jeg spent på hva dere tenker rundt dette, skriv gjerne en kommentar og LIK innlegget om dere liker konseptet med Julia usensuert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg