JULIA USENSURERT – BITCHING

Det er mandag og tid for ukens Julia usensurert. Jeg har egentlig ikke satt av en fast dag til det, men mandager er kanskje greit? 🙂 Jeg setter forresten sykt stor pris på om dere har tips til ting jeg kan skrive om til neste uke, kommenter!! Denne uken har jeg tenkt å ta opp noe som har plaget meg lenge, faktisk helt siden ungdomsskolen da man ble obs på det. Nemlig bitcy mennesker, gutter eller jenter. Uansett om man er på skole, jobb eller i et bloggevent er det alltid noen med hodet høyere enn andre som liksom er the shit i sine egne øyne. Da spesielt på bloggeventer og i motebransjen. Herregud så mange stuck up bitches det er der altså, som tror de er så forbanna kule fordi de har en ren moteblogg med kun outfits. Haha, det verste er også at fleste av de jeg tenker på har maks 500 lesere om dagen! Jeg kan også kombinere et antrekk med kuskinn-bukser og en knallrosa genser, men det betyr ikke at jeg har kul stil fordi. Wow, nå ble jeg plutselig en liten bitch selv. Det er tydeligvis ikke alltid like lett å ikke synke til samme nivå som de, opsi. Poenget mitt er iallefall at jeg ikke skjønner poenget med å være så overlegen, man kommer så mye lengre om man er hyggelig mot alle! Som blogger kan man nesten ikke få får stort nettverk, for hvem vet? Kanskje hun du var frekk mot forrige helg er markedssjefen i et stort firma.  En annen ting som irriterer meg grønn og blå er rævslikkere. Ikke bokstavelig talt, men de som gir deg så mange komplementer og snakker stygt bak ryggen din etterpå. Slike mennesker har jeg møtt titt og ofte igjennom årene. “Åh Julia, jeg elsker stilen din! Bloggen din er SÅ bra og du er så pen ♥”, også baksnakker de meg rett etterpå. Haha, herregud altså. Det er mange rare mennesker der ute altså. Men hvorfor er det egentlig sånn? Er det fordi de er usikre? Jeg har aldri skjønt meg på det. Livet er jo faktisk ikke så komplisert. Man henger med de man liker og har det hyggelig med, så driter man i de man ikke klikker med. Så enkelt!
Her på kick off sammen med en helt fantastisk bloggegjeng, her er det ingen sure miner eller bitching! Bare litt for moro skyld.. Haha ♥

Merket at dette ikke ble det beste innlegget jeg har skrevet. Hodet er tungt og jeg gløtter bort på tven annenhvert minutt og blir ukonsentrert. Som sagt, kom gjerne med tips til hva jeg kan skrive om neste uke ♥ Trykk på LIKE om du syns jeg skal fortsette med Julia usensurert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg