JULI 2015

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIMG_9129-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P7120036-2IMG_0048 kopi-2IMG_9829-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Juli 2015

At dette er et år siden allerede er helt sykt! Det føles ut som i går at vi var på Palmesus, rølpet rundt på Moldejazz og jeg dro tilbake til Bergen etter en lang sommer i Oslo. Åh, for en tid ♥ Det er faktisk snart nøyaktig ett år siden jeg møtte Christoffer også! Haha, at tiden går så fort må jeg nesten bare le av. Det er helt sykt hvor mye som kan skje på ett år. I juli 2015 hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette innlegget på kontoret mitt i butikken jeg er deleier i liksom. SYYYKT!

En ting man kan si helt sikkert er at jeg var ganske mye tænere i fjor! Jeg har ikke sett solen på flere måneder og huden min per dags dato er så hvit at jeg nesten blir flau av å gå i offentligheten. Spørs om jeg må løpe rett til brun og blid etter jeg er ferdig på kontoret. Om jeg gidder, vel og merke. Faktisk frister det mest å dra hjem, legge seg på sofaen å spise en deilig grandis. Som dere kanskje skjønner er jeg litt hangover i dag, og jeg kan ikke huske sist jeg spiste frossenpizza!

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med åpning av butikk!! Utrolig kult! Hvor har du kjøpt jumpsuiten du har på idag (snap)? Sykt fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg