JULEMAT OG DÅRLIG SAMVITTIGHET

Jeg har en gladnyhet! Akkurat i det jeg var på vei til å grave meg ned i et hull av dårlig samvittighet for all dritten jeg har spist de siste ukene, fikk jeg en hyggelig forespørsel. Jeg skal få meg PT! Han skal også sette opp fullt treningsprogram og detaljert kostholdsplan til meg, så da poppet jeg opp fra hullet mitt og spiste enda en julemiddag med god samvittighet. Jeg vet nemlig at jeg ikke hadde klart å dra meg på trening flere dager i uken hvis jeg ikke fikk et lite push, woho. Vi har bestemt oss for å starte over nyttår, for lets face it.. Jeg kommer ikke til å endre om kostholdet mitt nå midt i denne mathøytiden. Som pappa sier så er det ikke hva man spiser i julen som teller, men hva man spiser fra nyttår til neste jul. Det er helt sant! Så kos dere med maten resten av ferien, det skal iallefall jeg ♥     

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg