JULELEI

Jeg må bare si det: er det bare meg som er lei julen allerede? Jeg som egentlig er et julemenneske må nå si at jeg er dritlei late dager med mat så langt øyet kan se! Å ligge i sofaen har blitt mitt verste mareritt, og jeg føler celulittene strømmer på hvert minutt jeg ligger her. Æææ! Jeg gleder meg sånn til i morgen da det endelig skjer noe igjen. 2. juledag betyr fest, og det liker jeg. 3. juledag drar jeg hjem til Oslo for en natt, og på lørdag reiser vi til Roma for å feire nyttår. Så egentlig kan jeg ikke klage, for fælt har jeg det absolutt ikke. Men så skal man jo alltid klage på noe, uansett hvor bra man har det. Huff. Jeg er alt for bortskjemt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg