JULEGAVESHOPPING

Hola! Herlighet, å stå opp klokken syv er virkelig ikke noe for meg! Etter en lang dag med shopping av julegaver er jeg så sliiiiiiiiiiiiiiiiiten. Har mest lyst til å legge meg ned å sove, men det kan jeg jo ikke. Duty calls, og ikveld er det FÆÆST (som vi sier i Molde). Det er lillelørdag, og et par flinke venninner er ferdige med bachelor-graden sin. HYL! Jeg vil også ha bachelor! Det blir vel etter noen år tenker jeg… Nå er det middagstid, så må runde av. Sjekk ut den digge genseren jeg kjøpte på cubus i dag forresten, bare 199 kr!
Hahaha se på Zara…

Mens mamma pakker ut matvarene sitter jeg å tar bloggbilder, hun syns sikkert det er deilig at jeg er hjemme. Not.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg