JULEFEST

For en feiring av det var av Gunnhild i går! Med kake, vin, sang og skravling hadde jeg en utrolig fin kveld. Vi burde bare blitt der resten av kvelden, for på byen var det så fullt at jeg såvidt fikk plass til å holde drinken min uten at noen skubbet meg. Det var masse kjentfolk så jeg koste meg veldig, men etterhvert bestemte jeg og Andreas oss for at vi nesten bare måtte dra et annet sted med litt mindre mennesker. Vi dro på et sted som heter Bar Alex her i Molde, der det var utrolig bra musikk og god steming. Kjempegøy! I kveld er det klart for en ny runde på byen, men jeg er enda litt usikker på om jeg skal ut eller ikke. Som sagt er jeg ikke heeelt i form og er utrolig forskjølet, så jeg vet ikke hvor digg det er for andre at jeg går rundt og snyter meg, nyser og hoster de i trynet. Vi får se! Under finner dere noen bilder fra i går.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg