JULAFTEN, DEL 1

IMG_0237IMG_0208IMG_0223IMG_0234

Denne julaften startet jeg på en helt annen måte enn ellers. Hvert år er det egentlig ganske rolig før verdens beste julelunsj, mens i år jobbet jeg faktisk på Høyer i to timer sammen med Andreas. Han er en av sjefene på Høyer i Molde, og spurte meg som en vennetjeneste om jeg kunne hjelpe han i et par timer. I gjengjeld fikk jeg en superfin kjole, som dere ser over. God timelønn der altså 😉 Haha! Nå sitter jeg mett i sofaen å oppdaterer dere kjapt, for nå skal straks en sprekkmett gjeng avgårde på gravene til besteforeldrene våre. Julelunsjen er definitivt et av dagens høydepunkt, det er nesten litt trist at det er et helt år til neste gang..

Hva er deres tradisjoner i julen? ♥

5 kommentarer
    1. Kjempefin kjole!
      Jeg må alltid se tre nøtter til Askepott for å få julestemning! Og selvfølgelig spise ribbe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg