JUL I VINTERLAND

Gooood morning! Akkurat nå sitter jeg på kjøkkenbordet å super i meg energidrikk før Andrea kommer hit. Vi skal jobbe sammen i dag, noe som alltid er like gøy ♥

Som nevnt dro meg, June og Glenn for å sjekke ut jul i vinterland i går, som er nede ved Karl Johan. Skal jeg være helt ærlig har jeg aldri hatt verken interesse eller lyst til å dra på lignende tidligere. Ganske rart egentlig, for det var sjukt koselig. Boder langs gatene som solgte alt mulig fra godteri, brente mandler, pølser, interiør, julepynt – you name it. For ikke å snakke om de koselige lysene, pariserhjulet, maten og stemningen! Nå er jeg offisielt i julestemning, noe som egentlig er krise da det enda ikke har blitt desember..

Jeg fikk også testet den nye vinterjakken min i går. FY SØREN det er så kaldt i Oslo nå.. Heldigvis varmet jakken godt, og denne kan jeg bruke hele vinteren. Du finner den her ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg