JOBB MÅ IKKE VÆRE KJIPT

Reklame, inneholder affiliatelinker

JAKKE – NORR HER / BUKSE – FIVEUNITS HER / SNEAKERS – NLY HER

Været i Oslo er skikkelig grått i dag, føler det har vært kveld helt siden jeg sto opp! Stemningen i blogg-criben har derimot vært tipp-topp. Har hatt en skikkelig kickstart på uka, og det finnes seriøst ingen bedre følelse enn en skikkelig bra dag på “jobb”. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg alltid skriver jobb i gåseøyne. Som om jeg mener det ikke er en skikkelig jobb. Kanskje fordi ordet jobb ofte assosieres med noe som er kjipt og tiltak, jeg vet ikke. Det er jo mye arbeid selv om det er ufattelig gøy å holde på med.

Nå skal jeg straks til Aker Brygge for middag med en samarbeidspartner, det blir veldig spennende! Snakkes senere i kveld ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg