“JO MER, JO BEDRE”

(sponset behandling)

Image and video hosting by TinyPic

Hei fra Finland! Jeg og Glenn har nettopp sjekket inn på hotellrommet vårt – og WOW for et rom! Vi har en svær suite med eget soverom, men selv om vi har mye plass å boltre oss på er det utrolig deilig at bare vi to bor her. Om det ikke høres helt rart ut? Haha! Glenn er jo en av mine aller beste venner, så at vi får litt kvalitetstid sammen mellom slagene i Helsinki er helt fantastisk!

I dag skal vi egentlig bare ut å bli litt bedre kjent med byen, spise digg mat og selvfølgelig ta massevis av bloggbilder 😉 Jeg har aldri vært i Finland før, så om du har noen tips til ting vi må se, eller steder vi må spise så skriv en kommentar! Mat er iallfall spesielt viktig for meg, så gode resturattips settes enormt stor pris på ♥

Image and video hosting by TinyPic
Caps HER / Genser HER / Klokke HER / Jakke HER / Bukse HER (annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic

Før jeg dro til Helsinki var jeg forresten innom Beauty London her i Bergen for å fikse vippene og brynene mine. Jeg har inngått et nytt samarbeid med de, og var på min første time på onsdag. Grunnen til at jeg har byttet til Beauty London er fordi de er ufattelig dyktige, og fordi en av salongene deres ligger vegg i vegg med lokalet min nye butikk skal være i! Syns det blir mye lettere enn å måtte reise til Lagunen for å fikse vipper, selv om jeg anbefaler de på TL Salongen også på det sterkeste 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Her ser du før/etter-bilder av vippene + brynene mine. Da jeg kom inn i salongen sa jeg “jo  mer vipper, jo bedre”. Jeg elsker masse vipper og noe naturlig resultat er ikke for meg. Haha! Jeg vet at de fleste ber om et naturlig resultat når det kommer til vippeextensions, men der har du ikke meg gitt.. Hihi. Nina, som eier salongen tok utfordringen på strak arm og ga meg et helt fantastisk vipperesultat. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd ♥ De fikset også brynene mine, og på bildene over har jeg faktisk ikke sminket brynene i det hele tatt! Jeg har jo egentlig helt blonde bryn, så å slippe å sminke de hver morgen blir helt fantastisk.

Beauty London har to salonger i Bergen sentrum, jeg var på den som ligger i gågaten som heter Beauty Academy. Om du ønsker å bestille time kan du gjøre det på nettsiden deres HER, eller ringe 55011982 ♥

4 kommentarer
    1. Hei! Bare lurer på hvilken behandling du har gjort på brynene og hva den gikk ut på? Er dette noe du kommer til å fortsette med og er du fornøyd med resultatet? 🙂

      1. Jeg vokset de, farget de og formet til slutt med pinsett 🙂 Det kommer jeg nok til å fortsette med! Jeg har som sagt veldig lyse bryn, og masse hvite småhår overalt så å vokse de er heelt himmelsk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg