JENTETUR!

Jeg tror helt jeg har glemt å fortelle dere at jeg skal tilbake til London igjen neste uke også? For det skal jeg faktisk, men denne gangen på jentetur med June! Akkurat nå storkoser jeg meg på kjærestetur, så jeg føler meg sykt heldig som får opplevd London både med Kristoffer den ene uken og June den andre uken. Om man bare følger litt med på Norwegian finner man så sykt billige flybilletter, vi betalte bare 199 kroner hver vei! Det er jo billigere enn å dra hjem til Molde liksom..

June og meg skal også bo på et Hilton hotell, som vi fant igjennom supersaver.no.  Om man skal booke hotell i London anbefaler jeg å bruke de, for da slipper man å betale mer enn nødvendig. De har veldig gode priser! Jeg gleder meg sånn, da blir det shopping 😀 Woho!
Collagen er stjelt fra June <3

Hotellet er supersentralt og ligger ved Marble Arch (vet jeg skrev Mable Street i et annet innlegg men det er feil). Rett ved Oxford Street.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg