JENTER, SHOPPING OG KJÆRLIGHET

Hei og god søndag! ♥ I dag kan jeg ikke si noe annet enn at jeg nyter søndagen til det fulle. I dag gjør jeg alt jeg personlig mener alle burde gjøre hver søndag, og det er å kose seg umåtelig uten dårlig samvittighet. Dagen min startet for eksempel med godis på sengen, mens vi så en film helt til klokken ble to før vi sto opp! Christoffer foreslo faktisk at vi skulle se sex and the city-filmen siden en kompis av han sa at den var bra (haha), og siden det er en av mine favorittfilmer var jeg ikke vanskelig å be. Dessverre syns han filmen var superkjedelig, men hva kan han forvente når det handler om jenter, shopping og kjærlighet? Hihi!

Etter en alt for seg morgen kom vi oss opp fra sengen, og gikk en liten søndagstur ned til et vennepar av oss. Nå sitter guttene å ser på fotball, jeg blogger og Ingvild ligger å spiller candy crush eller noe. På bordet har vi alt fra kinder maxi, potetgull, kaffe og annet smågodt – så i dag skal det ikke stå på kaloriinntaket! Sånne munchedager er jo helt fantastisk, og personlig har jeg ingen begrensninger for hvor mye jeg kan stappe i munnen. Nei, jeg ville egentlig bare titte innom for å si hei. NYT søndagen alle sammen, det skal iallfall jeg fra sofaen! Vi snakkes litt senere ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
TeeHER / Skjørt – Alexander Wang / Veske – Balenciaga / Sunnies – Celine

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg