JENTEPROBLEMER

Vi jenter er så rare. Sånn som meg i går. Jeg følte meg utrolig stygg, håret ville ikke henge på plass og jeg følte ansiktet mitt var oppblåst og ekkelt. Ingen andre ser forskjell enn meg selv. Likevel gikk jeg rundt i Oslo og følte for å gjemme meg fra alle som gikk forbi. Planen var å ta outfitbilder med Espen, men jeg følte meg så fæl at han knipset to bilder før jeg bare måtte gi meg. Han skjønte jo ikke hva jeg mente med at jeg var så stygg, for jeg så jo helt lik ut som alltid i hans øyne. Hvorfor er det egentlig sånn? At fredagen før følte jeg meg så fresh og fin, mens på mandag mente jeg selv at utseendet mitt hadde forandret seg totalt. Jeg hadde jo ingen dårlig dag såvidt jeg vet. Solen strålte, jeg var ikke trøtt og hadde mye spennende på agendaen. Det er utrolig kjedelig når man har sånne dager, for det går jo veldig utover personligheten også. Om man føler seg komfortabel i sitt eget skinn så tør man å ta ordet og er ikke redd for å komme med sine ideer eller meninger. Mens om man bare vil gjemme seg så blir jo det en stor kontrast.

Dette er skikkelig jenteproblemer ass. Heldigvis har jeg ikke mange sånne dager, det er bare kjedelig når det først er sånn. Noen som kjenner seg igjen?

11034708_10155297804900517_951228317_o-211064455_10155297804970517_203741385_o-2

6 kommentarer
    1. Haha, jeg og venninne mine snakker ofte om at vi kan ha en såkalt “styggdag”, hvor vi ja rett og slett ikke føler oss bra selvom ingen andre ser noe forskjell. Så nei du er ikke alene 🙂

    2. Hei! Jeg synes det er synd at så mange jenter tenker mye på utseendet sitt. Du er god nok sånn du er ! Blir glad dersom du klikker deg inn på bloggen min, og leser innlegget som heter “Hvorfor du har noe å lære av Fotballfrue”. Les gjerne oppdateringsinnlegget først. Ha en fin kveld.

    3. Haha herregud, akkurat som jeg skulle skrevet det selv!!! En dag kan man føle seg så sykt bra og neste dag er bare alt feil og man vil egentlig ikke gå ut av døra. Man føler seg nesten annerledes, og aaaalltid sier venninnene mine at jeg ser ut som jeg alltid gjør. Litt rart det der, egentlig! Sånn når jeg tenker over det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg