JENTEKVELD MED JENNY SKAVLAN

God morgen! Altså, nå begynner jeg å tro noe er galt med meg. Jeg er fyllesyk, og jeg drakk kun én øl i går. Er det mulig i det hele tatt? I går var det jentekvelden på skolen, som ble arrangert av NLD. Det ble holdt foredrag av tre sterke kvinner med både suksess i karrieren og forskjellige historier å dele. Utrolig inspirerende og ikke minst motiverende for videre studier. Jeg sliter allerede med motivasjonen liksom, så dette var en skikkelig boost! Veldig bra arrangement av NLD 🙂 Jenny Skavlan var konfransier, og jeg må si jeg digger den dama etter i går. Så morsom og flink på scenen! Det er næringslivsdager på skolen nå, så det er forskjellige aktiviteter hver eneste dag. På torsdag skal vi faktisk på galla, så i dag må jeg prøve å finne et passende antrekk! Tror ikke en stram tubekjole er helt dresscoden, haha 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Under ser du BIS marketing-jentene! For en fin gjeng 😀 Vi skulle lage en pyramide også, det gikk egentlig ikke så bra. Stakkars de som sto nederst..P3100031-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJeg hadde på meg genser fra Notion 1.3, bukser her, gullsneakers her, gullclutch her og armbånd fra michael kors her. (annonselenker)

6 kommentarer
    1. Hvilken linje går du på bi? Kan du fortelle litt om dette og hvordan det er å gå på skolen? Vurderer å gå der selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg