JENTEHELG!

ANNONSE – SPONSET OPPHOLD

BIKINIOVERDELHER / BIKINIUNDERDELHER

HEI FRA FANTASTISKE KRAGERØ RESORT 🌟

Da har vi ankommet Kragerø, og selvom været virkelig ikke er på vår side så gjør det absolutt ingenting. Jeg er faktisk ekstremt glad i regnvær (tro det eller ei), men jeg syns det gir en langt mer koselig og behagelig stemning enn om det er strålende sol. Noe av det mest tilfredsstillende og avslappende jeg vet er faktisk å sitte ute under tak mens det regner og blåser ute. Får så ekstremt ro i sjela av det! Nå som jeg skriver dette offentlig forstår jeg at jeg åpenbart er preget av mine 4 år i Bergen ☔️ Enda godt vi mennesker er tilpasningsdyktig!

   

Jeg er her sammen med Karima, og vi kommer nok til å ha en helg fylt med ekstremt mye latter, tull og moro 😉 Akkurat sånn jeg liker det! I morgen har vi faktisk leid oss karakter, noe jeg gleder meg EKSTREMT til! Mens i kveld skal vi spise på restauranten til hotellet og bare slappe av. Lade opp batteriene til en aktiv dag i morgen 😀

Håper alle nyter helgen når den tid kommer, vi snakkes i morgen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg