JEG VISER FREMGANG!

Husker du hva jeg skrev for noen uker siden? Hvis ikke kan jeg komme med en kort oppsumering. Det har seg slik at jeg absolutt ikke har interesse, talent eller kunnskapen som trengs for å legge ut flotte matbilder. Jeg deler med glede oppskrifter ol, men å legge ut en kjedelig skål med havregryn, og få den skålen til å se fantastisk ut er en egenskap jeg ikke fikk utdelt da jeg startet å blogge. Likevel prøver jeg meg fra tid til annen. Grunnen er som oftest at jeg ikke har noe annet å ta bilde av, eller at jeg er for lat til å sminke meg.

Denne morgenen er en slik morgen. Jeg har ingen avtaler før klokken 12, og gud så deilig det er å drøye med sminken helt til da. Likevel har jeg jo lyst til å blogge, å skrive. Dessverre er det ofte sånn at ingen gidder å lese om det ikke er noen kule bilder med. Så, i dag prøvde jeg meg på noen kule bilder. Jeg syns personlig dette er stor fremgang i forhold til hva jeg har vist tidligere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHvor kreativ er ikke jeg som balanserte marmorfjølen over marmorbrettet, pluss med noen søte kaktuser?! Kjempekult etter min mening! Det eneste som trekker bildet ned er jo at jeg er elendig på å åpne egg, så det ser litt misdannet ut. Men men. Man kan ikke få det perfekt på første forsøk 😉

Hva syns du om mine flotte matbilder? Har jeg blitt flinkere? Og, ja! Dette er frokosten min forresten, til de som ikke skjønte det.

LIK innlegget om jeg skal komme med fler kule bilder som dette!

5 kommentarer
    1. Frokosten så super god ut!! Kunne du kommet med et innlegg med “frokost-tips”, eller noe lignende, sliter litt med kreativiteten 🙂
      Ha en god dag, fine du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg