JEG VILLE IKKE LEGGE UT DISSE

Jeg syns det er veldig hyggelig at dere syns jeg er fin uten vipper, men her må jeg bare melde FAKE NEWS – for jeg ser faen ikke ut. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å legge ut disse bildene siden jeg følte meg som en liten rotte.. Men men, vi er da bare venner her inne? Jeg hater forresten å snakke ned meg selv, noe jeg sjeldent gjør – men i dag følte jeg det var nødvendig.

Mandagen min startet skikkelig bra, og derfra har det bare gått nedover. Som sagt gikk jeg en lang tur med Zara i dag tidlig, og oppdaget nye perler i nabolaget. Stillheten var så fantastisk. Jeg har aldri meditert før i mitt liv, men den turen føltes skikkelig som meditasjon. Deilig start! Så ble jeg bare trøttere og trøttere. Alt jeg vil gjøre nå er å klatre inn i en myk onepiece, legge meg under dyna å se på en bra serie. Dessverre har jeg ikke sjans. De tre neste ukene kommer til å bli et helvete på jobbfronten. Ikke helvete i en negativ forstand altså. Bare veldig mye å gjøre.

  

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Tredje dag på rad jeg bruker disse bootsene. Jeg bare elsker de! I kveld skal jeg forresten prøve meg på en ny oppskrift. Hot linsesuppe med strimler av svinekjøtt. Høres veldig godt ut! Om den ikke blir like mislykket som søtpotetfriesene mine deler jeg oppskrift senere. Mange klemmer til dere!

Jeg hadde blitt utrolig glad om du ville brukt ett minutt til å nominere meg til Vixen Influencer Award HER ♥

10 kommentarer
    1. Man er sin egen verste selvkritikker; jeg synes du er kjempe fin! Digger bootsene dine, og ikke MINST gleder jeg meg til å høre om hva som skjer på jobb/butikk fronten!

    2. Altså, jeg skjønner ikke hvordan du kan tenke at disse bildene ikke var bra nok? Du var dødspen her. Du får liksom ikke sett noe annet ut enn pen, ettersom du er THAT PRETTY om du skjønner? Uansett, du ser like bra ut som alltid og jeg har seff nominert deg til Vixen!

      1. Haha jeg syns de var helt grusomme! Men men, de kom på bloggen likevel haha 😀 Tusen takk for nominasjon fine deg, det settes stor pris på <3 <3 KLEM

        1. Det er liksom det som gjør deg til et friskt pust blant norske bloggere – du tar ikke deg selv så høytidelig, samtidig som du jobber knallhardt, er ufattelig inspirerende (jeg pleier virkelig ikke å slenge det ordet rundt) og ikke MINST ser smashing ut. På disse bildene er du veldig søt, da! Men uansett, takk! Kudos til deg<3

          1. Wow, tusen takk for skikkelig fin start på dagen! <3 De ordene skal jeg virkelig ta til meg 🙂 Stor klem!!

    3. Du ser helt ærlig mye finere ut uten etter min mening! Jeg er glad i å se fin ut og ordne meg også, men føler ofte for mye vipper faktisk ødelegger en god stil! Noe du har

      1. Tusen takk for det Stine! Syns ikke det er noe ille i virkeligheten, blir bare så rart på bilder.. Men gammel vane er vond og vende 😉 Må jo uansett gå uten vipper en stund til, så vi får se hva jeg gjør! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg