JEG VIL VÆRE ALENE

Hvor kule er ikke vi?! Hahah! Akkurat nå står jeg å lurer på hva som har skjedd med meg. Det er fredag, og i kveld skal jeg egentlig på after work med endel andre gründere i Bergen. Vi skal spise burger, drikke litt og feste på en resturant på bryggen. Det høres jo dødsgøy ut! Møte mange kjente mennesker, og bare ha en skikkelig low key kveld med god stemning. En perfekt fredagskveld i mine øyne. Sånn egentlig. Bare ikke akkurat nå. For det jeg har lyst til i kveld er nemlig å ligge langflat på sofaen med et svært fat pulled pork nachos på fanget, helt alene. Åh, fyttigrisen det høres nydelig ut.

I natt sov jeg ikke særlig mye. Etter shooten (har jeg fortalt om den?) dro jeg, Eline og Jonas ut for å ta en øl på Kava. Ironisk nok. Broren min kom også med et sent fly fra Oslo, så jeg møtte han rundt midnatt og spiste kveldsmat på burger king. Herregud så godt. Elsker junk ass! Deretter dro vi hjem i leiligheten og ble sittende oppe i noen timer å prate. I dag var det ikke digg å stå opp klokken syv, for å si det sånn. Så ja, dere skjønner kanskje kveldens lille dilemma? Være sosial og kose meg i godt selskap, eller ligge hjemme alene å spise drittmat. At sistnevnte frister mer er litt skammelig, men men. Vi får se hva jeg gjør!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg