JEG VIL HA EN HÅRFORANDRING!

God morgen! Jeg startet dagen med å scrolle igjennom weheartit. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er en person som henter inspirasjon på den måten ofte, noe jeg burde være glad for. For første gang forstår jeg hvorfor mange sliter med dårlige selvbilde i dagens samfunn. Om man konstant er inne å ser på alle de digge jentene på for eksempel weheartit må man jo bli helt gal. Jeg følte meg iallfall ikke så babe etter dagens inspirasjonshenting, her jeg sitter med nydusjet vått hår i en svær joggis fra bikbok.. Så jeg anbefaler alle å slutte med det tullet, asap! Haha, neida.

Image and video hosting by TinyPic

Men, nå var det ikke selvbilde jeg skulle skrive om. Jeg er så lei av håret mitt for tiden. Etter tre uker med alt for dårlig pleie, sol og saltvann har det også blitt utrolig slitt. Jeg er veldig usikker på om jeg bare vil freshe opp fargen og stusse tuppene, eller gå litt crazy og endre håret helt. Jeg får ringe min faste frisør på Digg Hair på Sundt i Bergen, Karoline vet nok hva vi skal gjøre! Anbefaler forresten å følge henne på instagram: karolinehaar. Der legger hun ut masse før/etter bilder av kundene sine. Det kan være mye inspo å hente der! 🙂

Om du fikk gjøre hva du ville med håret mitt, hva ville det vært? Haha, nå er jeg spent!

11 kommentarer
    1. Tror du hadde vært fin med mørkt og kortere hår 🙂 Du har jo hatt samme håret hele tiden, en drastisk forandring hadde vært drit kult!

    2. Tror du ville kledd en litt varmere blondfarge! Ser plutselig mye mer voksen ut da, vil jeg tro:) Jeg pleide også ha slik lys, kald blondfarge som deg, men ble kjempelei

    3. Ikke farg det, bruk bare litt sølvshampoo. at håret ditt blir en mye kaldere blond farge, litt gråblondt. Også en fin rett klipp hvor du klipper av gjerne en 7 cm av tuppene, da ser håret med engang så mye friskere og sunnere ut!

    4. Sånn som ho med flettene, de andre har for lik din egen hårfarge. Skal du farge håret, gjør det skikkelig;) Mitt tips! Legg ut bilder med hva du gjør, så vi får være med på forandringen:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg