JEG VIL HA ALT

LINKENE ER AFFILIATELINKER

SÅ moro at flere syns Madrid-planene mine var gøy 😀 Jeg ringte mamma å fortalte det i går kveld, og hun var ikke like happy….. “Du skal alltid finne på sånne impulsive ting, Julia!”. Hahah! Det er jo man er ung og kan leve. Hvis ikke, når da? Det er absolutt ingen som bestemmer over årene du har foran deg, andre enn deg selv. Jeg kommer jo aldri til å angre på at jeg har bodd i et annet land, og lært med en nytt språk liksom. Om det kanskje ikke er så “nyttig” på papiret, så kommer det til å berike livet mitt på mange måter – og er det ikke det som er viktigst?

LUE – SAMSØE / JAKKEHER / BUKSEHER / SKO – BY MALENE BIRGER

Så ja, jeg vil ha alt og syns ikke det er noe galt i det. Jeg vil ha en bra karriere, samtidig som jeg vil være fri som fuglen. To ønsker det kan være vanskelig å kombinere, det skal jeg ærlig innrømme. Det går seg vel til, som alt annet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg