JEG VIL BARE KOSE MEG

Dagen startet med lunsj sammen med agenten min på United Influencers, Dennis, på Bølgen & Moi sammen med June. Han har også blitt en kompis med tiden, som jeg føler man kan ha mange gode samtaler med. Han stiller ofte spørsmål som får meg til å tenke, noe jeg liker. I sta spurte han for eksempel “om du fikk valget til å gjøre hva du ville i livet, hva ville det vært?”. Svaret var enkelt. Jeg vil bare kose meg. Ta livet som det faller seg, liksom. Ikke stresse, og bare følge magefølelsen. Noe jeg føler jeg egentlig er ganske flink til. Å kose meg altså. Sitte i solen, nyte et glass vin, spise god mat og ta ting som det kommer. Ja, jeg har mål i livet jeg ønsker å oppnå, men samtidig er det lett å la én ting suge opp hele hverdagen. Når jeg er med venner, så er jeg faktisk med de menneskene. Jeg er ikke på jobb, og trenger ikke stresse med noe annet enn å leve i øyeblikket. Nå skeiet jeg litt ut her, men budskapet mitt er veldig simpelt; jeg lever én gang og vil bare kose meg så mye jeg kan.

I går dro vi spontant på piknik i parken etter eventet på The Thief. Det pissregnet og musikken var ikke helt min smak. Dessuten fikk vi regnponchoer som så ut som kondomer. Anyways, selskapet var upåklagelig og jeg koste meg helt sinnsykt likevel. KOSE SEG FOREEEVER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg