JEG VET DET ER EKSAMENSPERIODE…

… når jeg tenker at nå er det perfekt tidspunkt for å lære seg spansk på youtube

… når jeg med glede bruker litt ekstra tid på å bytte sengetøy

… når plutselig Cash Cowboys er et superspennende program man gjerne bruke to timer å se på i stedet for å lese

… når jeg finner ut at man kanskje skal lage litt vafler med vaffeljernet som har stått urørt siden jeg fikk det

… når jeg plutselig blir glad i å sende meldinger, noe jeg ellers hater

… når jeg sitter midt på gulvet å sorterer i kjøkkenskapene. Herlighet så mye greier jeg har som jeg ikke visste om!

IMG_4377-2

Dette er håpløst! Jeg kommer meg virkelig ikke i gang med lesingen i dag, og nå er det under en uke til første eksamen. Hvordan ligger du an?

7 kommentarer
    1. Kunne vi sett mer av leiligheten din Julia? 🙂 den ser så fin ut! 🙂 kunne du ikke lagt bilde innlegg om hvert rom?
      Lykke til med eksamene! 😀

    2. Om du kan skrive ett innlegg om hvordan det er å studere på BI? Har vurdert eigendomsmegling men er så usikker på hva jeg vil.. Eller linke til ett innlegg om du allerede har skrevet om det? 🙂

    3. Kjenner meg så sykt igjen! Sitter selv å ser luksusfellen nå og jeg burde virkelig lese! Eksamen på onsdag Har første semester på en bachelor så tar imot alle tips du har til eksamen lesing Lykke til!

    4. Huff! Jeg har heldigvis ikke noen eksamener, men skulle ønske jeg holdt på med utdanning, haha. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg