JEG TRENGTE TID ALENE

De to siste ukene har jeg mer eller mindre vært rundt andre mennesker 24/7. På natten, på dagtid, på kvelden – rett og slett hele døgnet. At jeg har så mange fine mennesker rundt meg tar jeg ikke som en selvfølge, og jeg føler meg oppriktig heldig. Men, av og til trenger jeg faktisk litt tid for meg selv. Sorry friends, but leave me alone! I går måtte jeg bare avlyse alle planer, og bare ha Juliatid. Få orden på overfylte kofferter som ligger på gulvet, vaske klær, spise noe digg mat og ikke minst ha et skikkelig seriemaraton. Har sett ferdig hele den siste sesongen av OITNB på to dager, og er veldig fornøyd med det 8) Pluss den nyeste episoden av Kardashians! Jeg har ordnet en tv på soverommet mitt, noe som dessverre er litt for digg. Alt jeg vil gjøre er å ligge å se på tv dagen lang. Spørs om dette er en kortvarig glede, for om jeg skal nå målene mine for høsten kan jeg ikke ligge i sjøstjerneposisjon med seriemaraton på dagtid.

Nå er batteriene ladet, og jeg har fått det sosiale pustet i bakken jeg trengte. Noe som er enda godt, for de neste dagene skal jeg nemlig på roadtrip til Tyskland med familien. Å omgås familie så tett over flere dager har jeg ikke gjort siden jeg var ungdom, så det kan bli interessant 😉 Mer om det senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg