JEG TRENGER HJELP!

God morgen! Som jeg nevnte i går reiser jeg til Stockholm på fredag. Jeg skal delta på et event med Nelly, og den eneste forklaringen jeg har fått er “for one night only, you will be the queen of the castle”. Festen skal foregå på Bogesunds Slott, så jeg regner med det er et kongelig tema? Ikke lett å vite hva man skal ha på seg, med andre ord. Jeg har derfor bestilt hjem litt forskjellige kjoler, noe jeg tenkte var lurt. Men, her står jeg med fem fantastiske kjoler og aner ikke hvilken jeg skal velge! Jeg orker ikke pakke med meg alle sammen, og siden det er hektiske dager før fredag burde jeg starte pakkingen allerede i dag. Skikkelig luksusproblem altså, I know. Derfor lurer jeg på hvilken du ville gått for?

1

Denne er virkelig så fantastisk fin på! Det jeg liker best med den er at selvom jeg ikke har verdens største pupper, så trenger jeg ikke BH for å få kløft i denne kjolen. Den hjelper deg liksom litt på veien, noe som gjør at “til og med” jeg kan bruke den uten å føle meg flatbrystet. Splitten i låret syns jeg gjør hele kjolen, så denne er absolutt et godt alternativ!

Du finner den HER ♥


2

Så har vi denne da, som jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg hater eller elsker. Den gir meg skikkelig havfrue-følelse, noe som enten kan være ufattelig lekkert eller skikkelig harry? Jeg må tygge litt mer på den karamellen før jeg bestemmer meg!

Du finner den HER ♥


3

Denne fantastiske maxikjolen er kanskje favoritten! Den er helt NYDELIG, og får meg til å føle meg skikkelig fin. Snittet på brystet er fantastisk, og splitten gjør kjolen enda mer feminin. Om jeg ikke bruker den i helgen er denne nyttårskjolen, uten tvil!

Du finner den HER ♥

(Finner også i champagne her)

4

Paljetter hører jo denne årstiden til, og denne kjolen sitter som et skudd! Liker godt at den er “gjennomsiktig” fra midt på lårene og ned, som gjør at den ikke blir så tung om du skjønner? Kanskje bare jeg som tenker sånn, haha.

Du finner den HER ♥


5

Sist, men ikke minst har vi denne nydeligheten! Paljettene er ikke så sølv som på bildene jeg har tatt, og den ser mer ut som modellen fra Nelly 🙂 Jeg skrudde opp skarpheten kanskje litt for mye da jeg redigerte bilder, så det er derfor paljettene ser veldig sølv ut. Alt man kan gjøre med redigering, hæ? Uansett. Denne er jo absolutt et godt alternativ, og som alle andre kjolene helt nydelig!

Du finner den HER ♥

Skjønner dere “””””problemet””””” mitt? Det er så mange fine kjoler, så jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å velge én til fredag! Uansett hvilken jeg velger så har jeg heldigvis nok kjoler både til jul og nyttår, så jeg skal nok klare å få brukt de før året er omme 🙂

Hvilken er din favoritt?

8 kommentarer

Siste innlegg