JEG TRENER IKKE FOR Å HOLDE MEG SLANK

ANNONSE – Affiliatelinker

TRENINGSKLÆR – AIMN HER (mye på salg!)

Haha, se på puppen min! Du vet du er avhengig av snus når du til og med må ta boksen med deg på morgentrening, og bruker bhen som oppbevaring. Snuspupp:))

Jeg er tilbake på morgentrim-kjøret mitt, og deilig er det. Fra å gå fra at trening var noe for å holde meg slank, til der jeg er nå føles så ufattelig bra. Jeg trener for å ha det bra psykisk, for å rense hodet, tenke positive tanker og bare nyte at man har en velfungerende kropp. Kroppen min er bare som den er, uansett vekt eller fasong. Om man hele tiden skal jage etter den perfekte rumpen, de veldefinerte armene eller den flate så blir alt bare et jævla mas. For å si det rett ut. Jeg var aldri fornøyd med kroppen min når jeg trente med PT eller hadde faste, strenge treningsprogrammer. Hvorfor? Kroppen min på den tiden så jo bedre ut enn noen gang! Samtidig så ligger alt i hodet, og hvilke øyne som ser. Nå trener jeg for å ha et bra liv, og jeg tror man kommer mye lengre med å ha det bra og stabilt psykisk enn å ha en bra kropp med et usikkert hode plantet på toppen. Selvfølgelig hadde en kombinasjon av begge vært det beste, men kaaanskje det er for mye å be om?

Dette er det beste jeg vet! Stå opp, rett i treningsklær og ut i naturen. Den nærmeste naturen jeg har per dags dato er Frognerparken. Den er mye mer enn bare statuer og mikropeniser. Rundt anlegget finner du helt fantastisk natur, og det føles som en liten skog midt i byen.

JOGGESKO – NELLY HER (på salg!)

Vil også rose disse skoene jeg har brukt nærmest hver dag de siste to månedene. De er perfekt til både løping og gåturer! De er ganske billig fra før, og nå er de på 25% rabatt som gjør de enda rimeligere. En varm anbefaling fra meg!

Til Osloborgere: har dere tips til fine steder å gå tur/løpe i marka? Jeg har løpt rundt Sognsvann og elsker det, men noen andre tips? Helst der man kan ta banen fra Majorstuen, og at det ikke er aaalt for langt unna <3 Takker for alle tips!

Nå er jeg veldig nysgjerrig. Hvorfor trener du? Eventuelt hvorfor trener du ikke?

8 kommentarer
    1. Jeg trener først og fremst for en god helse generellt. Jeg vil føle meg sterk både i kropp og hode. Det gir en sinnsykt god mestringsfølelse og deilige, nødvendige endorfiner! Så er det bare en god bonus at kroppen min er stram og jeg føler meg fin! Trening er så viktig for meg at jeg trener like mye året rundt. Det finnes ikke “ferie” fra trening for meg. Jeg hadde nok blitt sur, rastløs og et dårligere menneske hvis jeg skulle tatt meg fri fra treningen! <3

    2. Ta banen opp til Hovseter og løp gjennom Sørkedalen opp til Bogstad gård 😊 ca 4 km en vei fra tbanen. Om du vil ha lengre tur enn 8 km er det ca 1 mil rundt Bogstadvannet. Kjempefin brei grussti, og blir du for varm kan du hoppe ut i vannet og avkjøle deg😊

    3. Bygdøy rundt! Det er tusen ganger hyggeligere enn sognsvann, pluss færre folk (i hvert fall når det ikke er badesesong). Full av klipper og sjø! Bare ta 20-bussen fra majorstuen til Skøyen, tar 5 min, så kan du starte å gå/løpe til skøyen sjøbad, veien består av en åker. Fra skøyen sjøbad løper du bare stien langs klippene frem til du kommer til bygdøy/paradisbukta, du kan også løpe rundt “parken” der, også kan du enten hoppe på bussen hjem, eller løpe hjem, litt avhening av formen din!
      Hvis du er i passe god form ville jeg faktisk løpt til frognerparken, fulgt elven gjennom frognerparken og ned til skøyen (ikke så mange som vet om denne veien, den er sykt kos) for så å løpe til skøyen sjøbad og bygdøy, og busse derfra til maja! Danker ut sognsvann + mye nærmere.

      1. Åh, den ruten har jeg alltid hatt lyst til å teste – men jeg har ikke visst “hvordan” man kommer seg dit. For lat til å sjekke også, haha. Så TUSEN takk for god beskrivelse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg